اولین اکران "ایست" و "جلفا ایستگاه اول" در جشنواره کیش
farhangfun
welcom to weblog fun

تازه‌ترین فیلم‌های عزیزالله حمیدنژاد و ابوالفضل جلیلی در کیش به نمایش درمی‌آيد

عزیزالله حمیدنژاد که فیلم " جلفا ایستگاه اول" را برای جشنواره فیلم کیش ساخته بود،آماده کرد تا در جشنواره فیلم کیش به نمایش در بیاید. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کیش،عزیز الله حمیدنژاد ،پس از گذارندن مراحل فنی،فیلم را تحویل دفتر جشنواره داد تا اولین نمایش جدید ترین ساخته او ،در جشنواره فیلم کیش باشد.
بر اساس این گزارش"جلفا ایستگاه اول" ، قصه دختر دانشجویی است که پروژه پایان نامه عکاسی اش را درمناطق صعب العبور وزیبای ارس انتخاب می کند و...
حمیدنژاد که فیلم های آناهیتا،اشک سرما، سكوت فرياد،شکوفه های سنگی،هور در آتش و..را کارگردانی کرده بود،آخرین ساخته اش "جلفا ایستگاه اول" را به تهیه کنندگی محمد خزاعی با موضوع قصه های منطقه آزاد ساخته است.از عواملی که حمیدنژاد را در تولید این فیلم یاری کردند نویسنده: عزیزاله حمید نژاد ،تصویربردار:هاشم مرادی ،تدوین:عزیزالله حمید نژاد ، مدیر تولید: علی حمید نژاد صدا بردار: مرتضی محمد پور ، صداگذار: علیرضا علویان تهیه کننده: محمد خزاعی ، بازیگر:پردیس رهنمون نام برد.

تازه ترین ساخته ابوالفضل جلیلی با عنوان "ایست" هم که به سفارش جشنواره فیلم کیش تهیه شده است،در جشنواره به نمایش در می آید.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کیش، ابوالفضل جلیلی که با فیلم هایش در بسیاری از جشنواره های خارجی جایزه های متعددی را کسب کرده،فیلم "ایست" را به تهیه کنندگی محمد خزایی برای نمایش در جشنواره فیلم کیش ساخته است که این روزها مراحل فنی خود را سپری می کند تا طی روزهای جشنواره برای اولین بار به نمایش در بیاید.
بر همین اساس، فیلم "ایست" داستان زندگی یک نگهبان جزیره را روایت می کند.در این فیلم نویسنده، تصویربردار، تدوین و طراح صحنه و لباس:ابوالفضل جلیلی، صدا بردار: محسن میرزا خانی، مجری طرح: عبدالستار کاکایی، تهیه کننده: محمد خزاعی ،بازیگران: نوید رئیسی، فرشته مستوفی، محسن میرزاخانی و نرگس کاکایی، ابوالفضل جلیلی را همراهی می کنند.
ابوالفضل جلیلی پیش از این فیلم های سینمایی مسیر معکوس،حافظ،گل یا پوچ،ابجد،دلبران،دان و...را کارگردانی کرده بود که در جشنواره های خارجی بسیاری موفقیت کسب کرده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 25 / 1 / 1390برچسب:, :: 7:45 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 17036
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ